Bio potraviny | zdravá výživa
Registrace zákazníka | Přihlášení
Bio potraviny

KATEGORIE

TOP PRODUKTY

Lískooříšková 100%-ní BIO pasta 250 g

Cena: 278.00,- Kč
  skladem

KONTAKT

Provozovatel eshopu:

ZDRAVÉ BISTRO s.r.o.

odpovědná osoba:
Radka Dvořáková
IČ: 280 71 590
DIČ: CZ28071590
 
Tel.: 775 643 597
 
FAKTURAČNÍ ADRESA:

ZDRAVÉ BISTRO s.r.o.

Komenského 176
389 01 Vodňany
 
Prodejna Vodňany

Komenského 176
389 01 Vodňany

 

 

Sledujte nás také na:
Bio nebio krámek, bio potraviny
Web stránka | QR kód:
QR kód bionebiokramek.cz
Obchodní podmínky našeho eshopu 

Obchodní podmínky našeho eshopu

1) Kontaktní údaje

odpovědná osoba: Radka Dvořáková

tel.: +420 775 643 597

e-mail: info@bionebiokramek.cz

Fakturační údaje:

ZDRAVÉ BISTRO s.r.o.

Komenského 176

389 01 Vodňany

Kamenný krámek a výdejní místo:

ZDRAVÉ BISTRO s.r.o.

Komenského 176

389 01  Vodňany

PROVOZNÍ DOBA:


PO:         9:00 - 16:30 hod.

Út :         9 :00 -16 .30 hod

ST:         9:00 - 16:30 hod.

ČT:         9:00 - 16:30 hod.

PÁ:         9:00 - 16:00 hod.

SO:         8:00 - 11:00 hod.

 

IČ: 28071590

DIČ:CZ28071590

Číslo účtu: 115-2130760277/0100

Eshop doručujeme jen po ČR.

Jsme plátci DPH.

2) Všeobecná ustanovení

Podmínky vymezují a specifikují práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího, upravují vztahy mezi nimi a jsou pro obě strany závazné. Objednáním zboží souhlasíte s těmito Podmínkami. Objednání zboží prostřednictvím e-shopu se považuje za závazné. Tyto Podmínky neupravují vztahy mezi prodávajícím a dalším obchodním subjektem (např. obchodem).

3) Doprava

Dopravu zajišťuje společnost DPD po České republice. Ceny za dopravu jsou následující (balné je ZDARMA):

  DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.

 O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Kromě termínu v nich najdete přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. Ta je skvělým pomocníkem, abyste svůj balíček měli pod kontrolou a mohli si upravit doručení podle svých představ.

 V aplikaci DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz můžete: změnit adresu nebo termín doručení, zvolit osobní odběr ve výdejním místě, ve větších městech si vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.

 Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou.

 Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz

    Zaplacení předem na účet: 99 Kč
    Platba dobírkou hotově řidiči: 129 Kč
    Platba platební kartou řidiči: 149 Kč
    Objednávka nad 1500 Kč s DPH veškerá doprava i odběr ZDARMA
    Osobní vyzvednutí v obchodě (ZDRAVÉ BISTRO s.r.o., Komenského 176,  389 01 Vodňany) ZDARMA

    (platba v hotovosti)
   
 
4) Způsob objednání

Závazně objednávejte jen přes e-shop www.bionebiokramek.cz. V případě nejasností nás kontaktujte na e-mail  info@bionebiokramek.cz . Po obdržení Vaší objednávky Vás budeme kontaktovat pro potvrzení. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy.

5) Krácení objednávky

Prodávající si vyhrazuje právo krácení objednávky v případě vyprodání objednaného zboží. Chlazené zboží a čerstvé pečivo je možno dodat pouze při vyzvednutí zboží na jednom z odběrních míst. Pokud je zvoleno dodání zboží zásilkovou službou, pak si vyhrazujeme právo krátit objednávku o chlazené zboží, nebo o čerstvé pečivo.

6) Dodací podmínky

Zboží expedujeme do 3 pracovních dní. Dodací lhůta se pohybuje maximálně do 7 pracovních dní, pokud je zboží skladem. Zásilka se vždy odesílá kompletní. Pokud část zboží není skladem, dodací lhůta celé zásilky se pohybuje do 10 pracovních dní. Při vyexpedování Vaší objednávky Vám přijde e-mail na uvedenou adresu v objednávce. Potom již můžete svoji zásilku sledovat u DPD. Při osobním odběru je možné odebrat zboží na naší prodejně během pracovní doby druhý den po přijetí objednávky a dále po dobu 7 pracovních dní. Pokud by tomu tak nebylo, sdělíme Vám informaci na uvedený kontakt v objednávce. V případě, že některé zboží bude vyprodáno a nebudeme schopni Vaši objednávku vyřídit do 7 dní, zkontaktujeme Vás telefonicky nebo emailem.

7) Způsoby úhrady

    a) Při úhradě předem na účet Vám na Vámi zadaný mail přijde potvrzení objednávky s platebními údaji - pokud by nepřišla, prosím kontaktujte nás. Úhradu provádějte na účet 115-2130760277/0100. Vaši objednávku budeme expedovat až po přijetí Vaší platby, o kterém Vás budeme informovat. V případě, že by se něco před příchodem Vaší platby vyprodalo, rozdíl částky Vám vrátíme nebo Vás budeme kontaktovat. Pokud nebude platba objednávky provedena do 7 pracovních dnů, bude zcela stornována.
    b) úhrada dobírkou hotově řidiči zpoplatněna viz "Doprava".
    c) úhrada platební kartou řidiči zpoplatněna viz. "Doprava".

8) Balné

Zboží balíme svědomitě, tak aby se předcházelo jeho poškození. Jelikož ctíme ekologii, v naší prodejně recyklujeme balné materiály a tudíž je balné ZDARMA.

9) Reklamace a odstoupení od Kupní smlouvy


Reklamace

Před jakoukoliv reklamací nás prosím kontaktujte, abychom předešli nedorozumění a také se domluvili, jak reklamaci budeme řešit.

Převzetí a reklamace u přepravce - DPD

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte PO ODJEZDU řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Reklamace na nedodané zboží, zboží omylem zaslané, špatně dodané nebo špatný počet uplatňujte okamžitě po převzetí, max. do dvou dnů emailem. Takovýchto reklamací je však naprosté minimum, protože děláme vše pro, aby Vaše objednávky byly vyřízeny rychle a bezchybně. U uznané reklamace vráceného zboží hradíme hodnotu minimální dopravy!

V případě, že kupující nepřevezme objednané zboží, vyhrazuje si prodávající právo účtovat kupujícímu náklady spojené s expedicí zboží.

Odstoupení od Kupní smlouvy bez udání důvodu

Odstoupení od Kupní smlouvy bez udání důvodu

Právo odstoupit od Kupní Smlouvy

Prodávající nabízí kupujícímu možnost odstoupení od Kupní Smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.

Lhůta pro odstoupení od Kupní Smlouvy uplyne 14 dnů ode dne následujícího po dnu, kdy Vy nebo Vámi určená třetí strana (jiná než dopravce) získáte do fyzického držení poslední položku objednávky. Své rozhodnutí odstoupit od Kupní Smlouvy nám prosím oznamte, a to telefonicky na tel: 775643597, nebo na email: info@bionebiokram.cz nebo zašlete oznámení na adresu: Budějovická 141, Netolice, 384 11. Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (viz níže), není to však Vaší povinností. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od Kupní Smlouvy, postačuje zaslat nám sdělení o uplatnění práva odstoupit od Kupní Smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Důsledky odstoupení od Kupní Smlouvy

Pokud odstoupíte od Kupní Smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečných prodlev a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od Kupní Smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený naší společností a dále kromě případných nákladů specifikovaných v obchodních podmínkách).

V případě, že zboží bylo placeno na dobírku, kupující bere na vědomí a souhlasí, že mu tyto prostředky budou zaslány na jeho bankovní účet. Sdělte nám proto, prosím, číslo bankovního účtu a kód banky, abychom Vám mohli vrátit peníze převodem na Váš bankovní účet. V žádném případě Vám tím nevzniknou další poplatky.

Bez udání důvodu je možné vzít zpět jen zboží, které je zasláno v neporušených a neotevřených obalech, tj. přesně tak, jak bylo expedováno. Potraviny a kosmetiku po otevření je možné vracet jen s ohledem na důvodné reklamační důvody (špatná kvalita nebo vady výrobku).

Vzorový formulář pro odstoupení od Kupní Smlouvy

(vyplňte prosím tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od Kupní Smlouvy)

Adresát:

ZDRAVÉ BISTRO s.r.o., Komenského 176,  389 01 Vodňany
Telefon: +420 775 643 597 (tarif pro místní hovory)
Email: info@bionebiokramek.cz

Odesílatel:

Jméno spotřebitele:
Adresa spotřebitele:
Číslo objednávky:

Oznamuji Vám, že tímto odstupuji od Kupní Smlouvy o nákupu zboží.

Číslo bankovního účtu, na který máme poukázat peníze zpět:

Datum:

Podpis spotřebitele:
(pouze pokud je tento formulář zasílán v papírové podobě)

10) UŽIVATELSKÝ ÚČET
 
 Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to aktuální nastavení webového rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z příslušného webového rozhraní obchodu.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně, pravdivě a úplně všechny své údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné, neboť prodávající na jejich správnost při uzavření smlouvy, jakož i při jejím plnění a jakkoliv v souvislosti s ní spoléhá, což kupující bere na vědomí.

Přístup k uživatelskému účtu kupujícím je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám a potvrzuje, že tak nebude činit.

Prodávající může zrušit uživatelský účet kupujícího, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle 1 rok aktivně nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z jakékoliv kupní smlouvy uzavřené mezi smluvními stranami (včetně těchto obchodních podmínek).

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.


11) Ochrana osobních dat

Vaše osobní údaje, které jste vyplnili při odesílání objednávky, evidujeme jen pro vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí straně. Každému zákazníkovi zasíláme novinky emailem, k čemuž odesláním objednávky dáváte souhlas. Nebudete-li o zasílání dalších nabídek a informací mít zájem, je možné se jednoduše odhlásit od odebírání takových informací. U nás se nemusíte registrovat a uvádět citlivé osobní údaje. Nikdy nesdělujeme Vaše údaje jakékoliv třetí straně a Vaše data slouží jen interně pro naše účely.

12)Mimosoudní řešení sporů

Dodavatel zboží je zároveň provozovatel eshopu bionebiokramek.cz

A. V případě vzniku sporu mezi Kupujícím, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a dodavatelem, vyplývajícího z užívání eshopu, je Kupující oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s dodavatelem, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro Kupujícího zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro Kupujícího je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.
B. Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Kupující poprvé u dodavatele uplatnil nárok, který je předmětem sporu.
C. Kupující, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s dodavatelem prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod:
http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/eccnet/index_en.htm.
D. Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s dodavatelem se vztahuje výhradně na spory týkající se služeb a zboží eshopu dodavatele, poskytovaných dodavatelem, tedy nikoliv na vzájemné spory mezi Kupujícími a Obchodníky vyplývající z Kupních smluv uzavřených prostřednictvím eshopu; i takový spor může být ve smyslu čl. 5.5. řešen mimosoudně před Českou obchodní inspekcí, pokud je Kupujícíl vůči dodavateli v postavení spotřebitele, avšak bez účasti dodavatele.

NÁKUPNÍ KOŠÍK

Nemáte žádné zboží v košíku.


NOVINKY

ROOIBOS JAHODA čaj Grešík 70 g
Cena: 49.00,- Kč
  skladem

Voda ústní Powersmile 473 ml
Cena: 204.00,- Kč
  skladem

Pískavice BIO - semena na klíčení 200g
Cena: 99.00,- Kč
  skladem

Olej kokosový dezodorizovaný BIO 400 ml
Cena: 201.00,- Kč
  skladem

KONOPNÁ VLÁKNINA 60% BIO 250 g
Cena: 98.00,- Kč
  skladem

MACACCINO BIO 250 g
Cena: 224.00,- Kč
  skladem


OHLASY ZÁKAZNÍKŮ

Recenze / ohlasy zákazníka na Heureka.cz
Přidat recenzi / ohlas zákazníka na Heureka.cz